Uitgestelde kussens

Ge kent dat wel?
Een project waar je echt eens werk van moet maken, en wat op zich snel in elkaar zit, maar dat toch blijft liggen.
Bij mij zijn kussens zo een project… We hebben onze nieuwe zetel al 2 jaar, en al evenlang zeg ik: ‘ Ik ga kussens maken voor in de zetel’. Na 2 jaar is er nog geen enkel kussen te bespeuren in die zetel! ’t Is niet dat ik geen stof heb, ohnee… Ik kocht al meermaals schoon stof die ideaal voor de kussens in de nieuwe zetel zou zijn. Die stof belandde ofwel in de kast (wegens te schoon om te gebruiken) ofwel in een ander project.
Maar daar kwam vandaag verandering in!
Ha!

Ik zag de nieuwe Soft Cactus collectie en had een instant crush op die elanden. (ik ben zot van alles van het hoge noorden. )
De zacht groene vond ik echt heel erg mooi, maar lichte kleuren en ik zijn nu niet bepaald een perfect match… tenzij voor kussens natuurlijk! Want bij mijn bruine zetel, past dat lichte perfect ( er was geen ontkomen aan… ik kocht de stof). Ik combineerde het met de Colored windows geel.
En dan nu de foto’s

IMG_2666            IMG_2667

Ik maakte met de cameo een flockje van een eland.

Afwerken deed ik met een paspel er tussen. Op de achterkant stikte ik twee lappen over elkaar en maakte ik dicht met kamsnaps.

scIMG_2670IMG_2669

Persoonlijk vind ik de kussens nog wat te slap… Ik stak er nu een kussen in, maar misschien dat ik dat nog wat ga opvullen met pandavulling ofzo.

Ohja, en ik kocht natuurlijk ook  nog een ander stofje uit de collectie, nl deze.

Een gedachte over “Uitgestelde kussens

Geef een reactie

